8 februari 2010

Vecka 39

Jag är fortfarande lite tagen och överväldigad av helgens upptåg! Man blir lite förvånad när folk har planerat saker utan ens vetskap. Jag brukar ju själv vara med i all planering... Men det är roligt att bli överraskad också. :)

Vi är nu inne i v.39 och på nätterna har förvärkarna (eller sammandragningar eller vad det nu är) satt igång och bara att vända sig från den ena sidan till den andra är ett litet projekt. Jag har fyra dagar kvar att jobba och jag räknar ned kan jag lova. Så tilli helgen är lillen mer än välkommen..

Ni kanske undrar hur det gick med packandet av BB-väskan? Ja, mina planer blev ju lite ändrade men vi hann faktiskt med en runda på stan på lördagen istället och dessutom fick jag ju en massa bra saker i min "delivery-basket". Så nu finns allt på plats och det ska bara packas ned i själva väskan. Bra va? :)

4 kommentarer:

tilda sa...

Kom igen nu OTTO!!

Anne-Li sa...

Åh, så spännande!
Lycka till!

HELENA sa...

Längtar

Carola sa...

Snart kommer Otto och vi längtar efter att få träffa honom...som sååå många andra också gör hihi.

KRAMAR