22 februari 2010

Jodå BF kom och gick

..och ingen Otto ännu.

9 kommentarer:

Anne-Li sa...

Jag vet hur det är...
Jag gick 16 dagar över tiden och varje dag känns som en evighet...

Håll ut, snart är han här ;)

Sofia Linde sa...

Men ååååååh vad jag väntar å längtar nu! =) Hoppas allt är bra iaf! Kram kram

MaddY sa...

Vi väntar oxå:-)

Anonym sa...

Jag sa ju att han kommer den 26 eller 27. Hoppas att du mår bra! Saknar dig! Kram
Anette.Z

HELENA sa...

Mormor längtar

Ica sa...

Jag kikar in här varje dag för att se om det hänt nåt':-) Håller tummarna att väntan inte blir för lång.Lycka till och kram.

papps sa...

Väntar med dig!

Sofie sa...

GRATTIS till er fina kille!! Luis visade mig en liten bild.
Vad skönt att han inte dröjde kvar allt för länge i din mage.

Du skriver väl en förlossningsberättelse här sen?

Kram

AnnaCecilia sa...

Grattis till lille Otto!