18 februari 2010

Ingen baby, bara influensa

Meningen var ju att jag skulle vara hemma och vila upp mig i några dagar. Natten till onsdag slog maginfluensan till och jag hade en natt hängandes över toastolen. Det är ju inte roligt när man är i normalt tillstånd men det är några snäpp värre när man är höggravid. Fyyy! Det var länge sedan jag kände mig så usel och svag. Jag gissar att kroppen är så smart att ingen förlossning startar när man är i det tillståndet.

Så fram tills, ja, NU så har jag legat i sängen och försökt hitta en bekväm ställning. Gud, som jag längtar efter att få sträcka ut mig på mage!!

2 dagar till BF nu... kan det bli till helgen?

5 kommentarer:

tilda sa...

Jaaa, please..säg att det blir till helgen. Pallar inte vänta mer!

Petra sa...

Va spännande, snart dags då!! Tror du får på måndag :)
ang att ligga på mage så längtar man massor efter det å tyvärr blir det lite svårt i början när du ammar för brösten är i vägen å ömmar, men är man envis å har många kuddar så går det (jag gjorde så)!! Önskar dig lycka till med förlossningen!!

tilda sa...

Några har redan förlorart bettet: Lollo: 15 feb
Douglas & Tessi: 16 feb
Olivia: 17 feb

Fia sa...

Åh stackare, hoppas att du återfår dina krafter inom kort o att lilla bebben kommer ut sen, myyysigt! Pussar från mig!

Sofie sa...

Usch.. stackare :/

Det är underbart att kunna ligga på mage igen!
Snart får även du göra det :)

kRAM