28 februari 2010

Min fina unge ♥


16 kommentarer:

Sofie sa...

En sån sötnos :)
Grattis igen!

Nu har jag minsann hittat dig på familjeliv me.

Ica sa...

Vilken ljuvlig liten gosse! Grattis till underverket och hoppas ni alla mår bra! Ååh denna ljuva första tid med en alldeles perfekt liten människa är fantastisk, önskar er all lycka. Många kramar från Ica m familj.

tilda sa...

Puss på älsklingen!

HELENA sa...

Puss och kram till godingen

MaddY sa...

Men lille gosevännen vad du är underbar. Jag kan inte vänta till påsk!!! Kömmer imöra med en brieost under armen:-) PUSS

tilda sa...

Hahaha... Madde, du är så stört rolig! Glöm inte fikönen=)

MaddY sa...

Brö dör, höll pö ött glömmö döm!

Carola sa...

Han e så fantastiskt dundersöt!
Kramar från oss!

Bodil farmor mormor sa...

Han är för söt.Ge honom en puss från farmor.

Sofia Linde sa...

Världens vackraste Otto verkligen! Kram

tilda sa...

Finaste babyn ever!!

Anonym sa...

Han har så "vaken" blick. Längtar tills vi får ses på riktigt. Ann & Love

HELENA sa...

Jag ska hälsa från Britta att hon tycker godingen liknar dig.
Kram mormor

HELENA sa...

Jag tittar varje kväll innan jag ska sova på denna underbara bild på mitt älskade barnbarn

MOE sa...

Ja, det är en riktigt fin bild och det är mästerfotografen Tessi som har tagit den :)

HELENA sa...

Tessi!!! Vilken pangbild...den är sååå bra. Kram på dej