30 november 2009

Målarna har börjat..

Ja nu ser det ut såhär! Målarna har satt igång med sitt jobb och jag kan inte ens börja förklara hur underbart det känns att när vi kommer hem så är det klart! Eller iallafall nästan. Lister och sånt får vi ju fixa själva, men det känns helt ok när det andra är gjort. Vi får hoppas att vi hinner få till allt innan julafton! Vi vill ju köpa lite nytt också och tiden finns inte riktigt för allt man vill hinna med och i takt med att magen växer orkar jag inte alls hålla samma tempo som tidigare.


3 kommentarer:

Anne-Li sa...

Hej Olivia!

Tänkte på en sak bara...
Det är Gabriels pappa som sköter Gabriels blogg så du inte tror det är jag som skriver taskigt om hans pappa, om du förstår hur jag menar. Han har en jättefin pappa :)

(Detta blev lite rörigt men jag hoppas du förstår, haha)

Tycker absolut vi ska släpa ihop dem när de blir lite större ;)

Anne-Li sa...

Inte släpa men släppa förstås ;)

HELENA sa...

Vad fint det blir. Slit inte ihjäl er. vi ses till jul.