25 augusti 2007

Schablon & Melody Club

Igår var det sista dagen på Malmöfestivalen och vi blev bjuda på restaurang av min snälla mamma (Tack &Puss). Vi gick allihop (Magnus, Matilda, Lollo, Tessi och jag) till Elysée och åt fondue och hade det trevligt. Lite senare gick vi ner till Stortorget och lyssnade lite på Melody Club som spelade. Det var sjukt mycket folk ute och det var en skön stämning. Svårt att förstå att det faktiskt bor så många männisskor i Malmö.

Väl hemma igen skulle vi titta på ett avsnitt av Heroes men somnade ifrån det allihop...Zzzz.



Idag har vi gjort stan och hjälpt Matilda att shoppa upp pengar. Hon har köpt både dvd, micro och en snygg liten hylla till hallen. Efter alla inköp var det dags för den sista touchen på hennes hall. Jag har hjälp henne att måla en schablon på väggen och idag blev den äntligen klar. Vi har snott mönstret från en gardin köpt på Village. Snyggt!



Blev riktigt fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

va fint det ser ut. kommer ner om någon vecka, jag hoppas att jag har tid att träffa er då o spana in lgh sedan ni gjort om:) ps. jag är sjukt bakis idag efter en blöt kräftskiva, men kul var det! Kram Fia