16 augusti 2007

Födelsedagar till höger & vänster

Hej och hå..tiden rinner på när man jobbar. Mitt kontor är snart alldeles färdigt..saknas bara en VÄLDIGT väsentlig sak..en DATOR!! Leveransen har naturligtvis blivit försenad och det gör mig tokig. Helt galet hur handikappad man blir utan den. Annars är rummet riktigt fint. Jag och bossen var på IKEA häromdagen och shoppade lite roliga saker. Hon är generös och det tycker vi om!

Idag var jag på en grymt bra föreläsning av Leif Alsheimer. Han pratade om värdegrunder och hur vi bygger upp våra värderingar etc. Så intressant...så nu måste jag köpa boken eller önska mig i födelsedagspresent kanske ("Bildningsresan" heter den iaf). Det är facinerande med människor som kan trollbinda så många människor under en relativt lång tid. Jag vill också kunna det!!

Annars är augusti den stora födelsedagsmånaden. Förra veckan firade vi Ann (mammas sambos dotter), i tisdags var det svåger Ronnie, imorgon är det svärfar Bosse+ kusin Mats och inte minst på söndag är min tur.... pust..nästan glad när det är över....

Inga kommentarer: