29 oktober 2010

Nya lägenheten i MALMÖ!!









Här kommer lite bilder på vår nya fantastiska lägenhet i Malmö.
Det som inte syns, men som är det unika med just denna lägenheten är att det finns en råvind på 63 kvadrat som vi kommer köpa och inreda. Det betyder en total yta på 173 kvadrat, lägenhet i etage och takterass!
Vi kommer också ta ner en väg mellan kök och vardagsrum, sätta in en köksö och byta ut luckor och vitvaror.
Men allt i sinom tid såklart. Vi ska först bo in oss ett tag och sen blir det väl en bit i taget.
Gården är också mysig med sandlåda, studsmatta, koja och massa leksaker. Det bor med andra ord ganska många barnfamiljer i föreningen. (Vilket numera ses som en fördel :)
Vi kommer ha 5 min gångväg till Triangeln och med nya citytunneln kommer vi direkt från vårt hem till Köpenhamn!
Behöver jag förklara hur glad jag är!
All flytthjälp och (senare) renoveringshjälp är välkommet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan, i mån av tid, försöka hjälpa till med ombyggnationen.
Vad gäller flytt är det dock fullt i kalendern, varför jag dessvärre inte kan vara behjälplig med det. Beklagar.

Puss puss :)
Magnus

Bodil farmor mormor sa...

Lägenheten ser verkligen fin ut.

Ica sa...

Ser ju heeelt fantastiskt ut! Så spännande :-)
Kramis Ica

AnnaCecilia sa...

Åh, vad spännande! det låter fantatiskt.