28 oktober 2009

Lyckeby och Love


I lördags åkte Matilda, Lollo, Tessi och jag till Lyckeby för några dagars avkoppling. Mamma bjöd på härlig lasange till lunch när vi kom fram och sedan dröjde det inte länge förrän efterlängtade Love kom och hälsade på! Han växer och blir större hela tiden och tänk snart fyller han 1 år! Jag vet inte om just denna dagen innehöll så mycket avkoppling med 3 ungar, men det var mysigt ändå...
På eftermiddagen tog de alla tre ett bad tillsammans. Jag fick en liten försmak på hur det kan bli när lillebror kommer till världen.... hmm...
På söndagen upptäckte jag att man kunde se Piggis sparkar utanpå magen! Skumt alltså. Som Magnus säger....lite alien-varning på det.

2 kommentarer:

Sofia Linde sa...

Åååh vad spännande! Längtas redan å jag vill oxå se din mage bumpa! :-) Kram till er alla! /Sofia

Jenny sa...

Om en vecka får jag se lillfisen sparka..Lääängtar