2 oktober 2009

Kennedyboy

Några dagar har passerat och beskedet från i onsdags har så sakteliga börjat sjunka in. Det blir verkligt på ett nytt vis. Förut tänkte jag inte längre än till förlossningen och att det skulle komma en liten bebis. Men nu kan jag tänka liiite längre. Det är verkligen spännande vem det är som bor därinne.

De senaste kvällarna har jag börjat känna honom också. Runt 22-tiden kommer han igång. Små buffar djupt inne i magen. Undra om han vaknar då eller om han somnar in och rycker och far runt precis som jag? Känns lite som när man ska fisa och det bubblar till i magen, men istället för fisen kommer en liten buff. Mycket märkligt. Men härligt.

Vi åker till Sälen över nyår. Kan man åka skidor då tror ni? Kanske inte i de värsta backarna, men lite barnbackarna? Skidåkning i v.33… det är frågan…..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tveksamt med skidorna....det finns andra som kan åka på dej.Kul att piggi har valt att ha ett träningspass när du ska sova....men, jag har bestämt för mig att min äldsta dotter gjorde likadant.
Momi.
(Skicka mej din mailadress så jag kan bjuda in dig till min blogg.)

Ica sa...

Jag säger bara: Lyckliga du om du känner för att åka skidor i v 33 ;-)
För mig hade det varit fysiskt omöjligt pga foglossningar. Sedan tror jag du har det bättre drickandes varm choklad med grädde istället :-) Kram och vad spännande med en liten kille :-)