8 september 2009

Ultraljud

Idag har vi varit på Ultraljud och det är ju en speciell upplevelse. Man såg lilla bebben nästan direkt och barnmorskan förklarade vad allt var..hjärtat, lårbenen, huvudet, gumpen och händerna som rörde sig :) Ansiktet och huvudet såg man tydligt och bebben gapade mot oss! Jättesöt var den.

Jag blev tillbakaflyttad lite mer än en vecka så imorgon går jag i i v.17 istället....och därför kunde barnmorskan inte kolla allt hon skulle så vi fick en ny tid om några veckor. Men det gör ingenting....vill gärna se bebben igen :) Om det är en pojke eller flicka är också för tidigt att säga så det blir till att vänta lite till. Vi vet åtminstone nu med säkerhet att det bara är en liten därinne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte förvånad...historien upprepar sig.

Sofia Linde sa...

Oj oj oj vad spännande! Jag längtas redan! Förhoppningsvis hinner vi ses ngn gång innan den lill* kommer till världen så jag får se din runda vackra mage! Se bra till att uppdatera här emellanåt så känns det lite som att man hänger med i er vardag! Stor kram från mig!

Fia sa...

Åhhhh va mysigt och spännande! Love to you darling. Puss o kram

Love Winbom sa...

Hua jag ryser och hamnar i samma vecka som du som om det bara vore igår, lycka till. Vi ska följa dig på bloggen och den lilla. Kram ann & love