23 september 2009

Som ingen annan

Ingen har en mamma som jag..(förutom min syster då) : )

Först och främst ställde hon (som alltid) upp, tog semester, och körde 25 mil för att vara barnvakt när Magnus och jag gottade oss på Rivieran. Men mamma sitter inte bara barnvakt. Hon gör allt. Vi kom hem till ett skinande rent hus! Det luktade rent i varenda hörna, fönstren var putsade och toaletterna skrubbade. Nya blommor på dammade fönsterbrädor, nytvättade kläder och rena lakan i alla sängar.

Som om detta inte var nog är frusen full av supergott hembakt bröd och mammas bästa bullar!

Tack räcker inte. Det finns ingen som du, mamma! ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir glad av att kunna hjälpa till. Det finns igen som du heller.
Kram på er allihopa

tilda sa...

Oslagbar mammi!! Vilken tur att jag har samma=)

Marie w sa...

jag är sjukt imponerad och funderar på att sälja min mamma på tradera och köpa en ny, typ en sån som du har.

tilda sa...

Spara en bulle till mig!!

tilda sa...

Jag efterlyser MAGBILDER!!