11 mars 2009

Min frisör

Idag har jag varit hos min frisör Peter! Han är bäst och går alltid in för att styla sin kunder ordentligt! Idag kom han till och med fram med smink och började piffa i slutspurten. Hahha. Ja, han var faktiskt med och fixade håret på en hel del artister när melodifestivalen var i Malmö.

Jag blev nöjd och han är den enda frisören som får mig att känna mig fin direkt när man lämnar salongen. Har färgat det lite mörkare nu och klippt till luggen så det blir lite mer lättstylat. Peter på Larsson & Lange är absolut värd lite extra pengar!


3 kommentarer:

tilda sa...

Ja, du blev riktigt snygg i håret.. som vanligt. Han är grymt bra, men jag håller mig till min Sheida=)

Anonym sa...

Verkligen nice!!! framför allt när självfallet kom fram lite mer. Puss o kram

Anna-Britta sa...

Å du är så söt!! Kram till dig!//ABS