15 mars 2009

Kalasdax

I helgen har vi haft kalas för Lollo och Magnus. Det blev ett kalas i sångens tecken med singstartävling först och sedan final i melodifestivalen, vilken ju blev en riktig rysare! Jag tyckte låten som vann var kanonbra så jag gillade absolut slutresultatet.





Lollo som fyllde 10 år blev rejält uppvaktad med bland annat en massa fina kläder, rollerblades, spel till PS2, egna baksaker och inte minst en egen semesterresa! Vi får se var det bär hän men en plats med värme och bad står högt på önskelistan! Jag är avis!!


Lollo och jag bakade en massa cupcakes som vi bjöd på! Jag skötte deg och frosting och Lollo fixade dekorationerna.









3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett trevligt kalas...

tilda sa...

Jag trodde jag var delaktig i baket också, men icke!?!!=)

MOE sa...

Ja det var du ju såklart...tusen tack för all hjälp.
Puss