14 januari 2008

Seg i starten

Jag känner att jag inte riktigt kommit igång med det nya året än! Lite seg i starten kan man säga. Både med bloggandet och med livet i största allmänhet. Men den här veckan ska det bli lite mer fart. Denna veckan bor vi ju i lilla lyan i stan så ikväll blir det badminton! Ska bli så kul..det var länge sen nu. Jag kommer nog spöa Magnus, NOT.

Blocket.se är ju bara så suveränt. Vi har sålt en massa grejer och hittat en massa också!
Igår t ex blev jag superduper glad. Vi hittade en likadan fåtölj som jag har köpt på Mio för många år sedan. Tycker den är helt underbar och har haft planer på att köpa en likadan till, men den hann försvinna ur sortimentet innan dess.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den passar Jättebra i mitt tv-rum...

MOE sa...

Hahhaa..du kanske vill behålla den? :)

Puss

Anonym sa...

Nää...den är din.
Puss