31 juli 2007

Framtidsplaner

Vi har planer på att renovera övervåningen här hemma. Och då menar jag inte att vi ska måla om ett par väggar..vi snackar HELrenovering. Flytta köket, flytta ytterdörren, öppna upp fler fönster..inte en enda vägg kommer stå där den gjort med undantag för toaletten.

Projektet kommer inte påbörjas än på ett bra tag, först ska det sparas pengar och julen vill vi fira utan damm och med ett fungerande kök. Men jag LÄNGTAR sååå. Nytt kök med köksö och öppen planlösning. Jag njuter av bara tanken. Vi har gjort en planritning med våra initiala tankar om övervåningen. Tänkte dela med mig.






Vad tror ni?

1 kommentar:

bagerskan sa...

Hejsan Olivia!
Tar en titt tillbaka, nyfiken på vem som lämnade en kommentar i min blogg.
Jag hjälper gärna till och stöttar, behöver själv all hjälp och pepping jag kan få! *ler*
Du får gärna kontakta mig via mail om du vill:
lejoninnan_karin@hotmail.com så slipper vi prata med varann via bloggkommentarerna! *ler*
Må så gott Karin