16 juli 2007

En oväntad semester

En tidig morgon i slutet av juni ringde Magnus mig från Vietnam där han var på jobbuppdrag. Han var tvungen att förlänga jobbresan och åka vidare till Singapore. Som en liten bonus fick Magnus flyga dit mig också! Så det var bara att slänga ner kläderna i en väska och bege mig till Kastrup och huxflux satt jag på ett plan till Singapore. Här kommer lite bilder från denna underbara stad, jag rekommenderar alla att åka dit med fet plånbok och shoppa!

San Francisco 2005, Sofia frågar Olivia på väg "to the mall" hur mycket pengar hon tror Sofia behöver, jag svarar "Ta med överdrivet mycket så kanske det räcker..." Samma sak gäller i Singapore!

3 kommentarer:

Lollo sa...

vad trevligt.Det pasar dig.Lollo

Lollo sa...

föresten ärdet en tokig darlign som har släpat dit dej

Fia sa...

Hej gumman!
Va kul att du bloggar, kommer att följa den troget. Och du det där med att "ta med överdrivet mkt så kanske det räcker" har blivit lite av ett motto i livet:)haha Puss o Kram