22 september 2010

Blog Award


Min första blog award! Tack Ica!


"När man har fått denna award hör det till att man skall berätta
tre saker som ligger en varmt om hjärtavisa sitt favoritfoto
samt skicka vidare till fem andra bloggar"

Mamma: Jag har världens bästa mamma. Faktiskt. Hon har ett otroligt stort hjärta. Tänk bara att få brev, kramar och blommor av 15-åriga killar! Barn som hon jobbat med för 15-20 år sedan kramar henne när de träffas. Det tycker jag säger en hel del. Tänk då hur hon är som mamma och mormor...
Dessutom har hon bra stil på både kläder och hem. Ingen tant där inte!
Det är väl sant, som de säger, att man fattar inte hur mycket ens föräldrar
älskar en förrän man själv får barn.
Octupus: Mina närmsta vänner. Matilda, Jenny, Madde, Joen, Andreas & min Magnus.
Vilket supergäng vi är! Hur underbart är det inte att kunna vara sig själv helt och hållet?
Det kan vi. Faktiskt.
Vi kan fisa obehindrat, ha heta diskussioner, gråta hejdlöst, skratta tills magen krampar, bli för full, bli för bakfull, näcka, häcka i soffan en hel helg & ja, spela "Jungle Speed" 5000 ggr utan att det blir tråkigt.

Familjen: Magnus, min starke, tyste man. Vi åker upp och ned i vår bergochdalbana men han är mitt livs kärlek. Det var kärlek vid första ögonkastet. Faktiskt. Lollo & Tessi, mina fina bonusbarn. Bättre storasystar får man leta efter! Lillebror kommer alltid bli beskyddad av dem.
Min Otto, min unge, mitt hjärta.

Favoritbilden
(eller iaf en av dem)

3 kommentarer:

HELENA sa...

Vad fint du skriver...blir rörd älskade Olivia

Ica sa...

Så fina de är era barn :-).
Jättefint skrivet!
Ha en skön helg,
Kram Ica

tilda sa...

Jag börja gråta direkt! Älskar dig!