21 januari 2010

Vecka 36

Ska man packa BB-väska nu?
Ska man skriva förlossningsbrev?

Efter att ha haft en väldigt smidig och problemfri graviditet hittills närmar jag mig nu vecka 37 och det börjar kännas liite jobbigt. Det känns jobbigare att gå och varje gång jag reser mig upp blir jag kissenödig. Jag tror lillen är på väg nedåt för det är ett annorlunda tryck och en svagt molande värk som gör sig påmind när jag rör mig. Det känns inte lika roligt att jobba längre och jag ångrar lite att jag inte tog FL 2 veckor innan BF. Just nu känns 3 veckors jobb som en evighet....

I helgen ska vi i alla fall montera upp babysängen och göra iordning i vårt sovrum. Inväntar med spänning mobilen som syster har lovat att sy som vi kan ha hängandes över sängen :)

3 kommentarer:

HELENA sa...

Mobilen är jag otroligt nyfiken på

Jenny sa...

Ja mä!

tilda sa...

Ja också, haha!