16 december 2008

Earthcake..

Så har man varit med om sin första jordbävning då!
4.8 på richterskalan. Jag vaknade av den men var så groggy att jag inte kopplade vad som hände. Jag förstod att något var fel och låg och funderade lite väl länge på om jag skulle gå ut eller inte. Galet!

Kolla på youtube när Rickard Palm ringer till Kina och ska fråga om en "Earthcake"! Hahahaha.

Skämt å sido ska vi vara glada att vi är så förskonade från diverse naturkatastrofer..detta blev ju bara en ganska cool upplevelse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där har du fel...det var din andra. Du bodde i Falköping 1986 (tror jag det var)då var det ett skalv som skakade om huset på Gullbergsgatan. Puss

MOE sa...

Nej jag har inte fel....jag var inte hemma då...jag minns att ni berättade om det efteråt. Det var mitt under sommarlovet så jag var väl iväg någonstans. :)

Jennys minns det. Puss

Anonym sa...

Hmm...är du säker på att Jenny minns rätt????