3 november 2008

så var det november

Så var höstlovet slut för denna gången och det känns som jag fick en bra blandning av avkoppling och lite nytta.

Relax i bubbelpool
God middag (To hell med GI)
Världens snällaste mamma
Organisering av vinden (alla kartonger är uppmärkta och står i kategorier)
Hallen är målad
Blommor duschade
Tvättkorgen tom

Första dagen efter höstlovet och jag börjar direkt längta efter julen..eller åtminstone efter advent. Tycker det är så härligt med adventsmysiga fönster. Imorgon kommer Nagel-Sara till mig och fixar till mina naglar igen..det behövs efter 100 timmar med sandpapper i nävarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snart december = då ses vi!!! Längtar! Puss

Anonym sa...

Ja jag har nedräkning!! L Ä N G T A R!!! Åh det ska bli såååå mysigt!
Kul att du har börjat blogga igen!
Massa kramar till dig!//A-B

Anonym sa...

Hejsan! Jag heter Johanna och jobbar med din mamma... hon visade mig din blogg, för att vi skulle titta på de fantastiska pepparkakshusen ni gjort. Jag måste bara säga att jag är helt överväldigad över din bakverk! De är otroliga!