16 maj 2008

Utmanad

För 5 år sedan:
Började jag plugga på Mittuniversitetet och det är det bästa jag har gjort! Saknar P-03 men skrattar åt alla sjuka minnen!

För 3 år sedan:
Spenderade jag sommaren i Oslo och jobbade som frukostvärdinna på Hotel Continental. Tidiga mornar men en helt underbar sommar. Träffade en väldigt betydelsefull person i mitt liv. Sofia och jag gjorde en grymmes resa på USA:s västkust och pluggade under hösten på Augusta University.

För 1 år sedan:
Precis pluggat klart och fått jobb på Parkskolan!

För 3 månader sen:
Firade vi mammas födelsedag och planerade NY-resan.

Igår:
Jobbade jag från 07.30 till 19.00. Låång dag men med rolig uppvaktning av Erling med såg-tårtan och en massa annat. Kunde gått illa eftersom jag glömde tårtan i kylen hemma och fick vända på väg till jobbet för att hämta den! Gah!

Imorgon:
Ledig lördag och jag ska sova tills jag vaknar. Men sen ska gräset klippas och vi ska fixa den sista touchen i vårt renoveringsprojekt. Dessutom är det 17 maj så norskan i mig hyllar Norge.

Om 1 år:
Är det sommar igen och kanske dags att ta tag i vår sunkiga trädgård.

NU.. ska jag gå till jobbet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad tiden går....nu måste vi planera på allvar

Anonym sa...

Om 2 mån vad händer då då? Party party i i Ilsbo kanske? *hoppas hoppas* Det vore verkligen ASKUL! Miss jo girl. Hälsa Magnus. Kram kram S.

Anonym sa...

Säger bara Augusta 2005, TJOHO;)