13 december 2007

Det klara resultatet av pepparkaksduellen


Detta är det klara resultatet från lag MamsO. Det tog oss hela helgen och vi var lagom trötta efteråt. :) Vi körde på tema Astrid Lindgren med Ronjas borg, Madickens hus med Abbes lite mindre hus bredvid och Mio min Mios bro.

Lämna en kommentar och rösta på oss! ;) Våra konkurrenters bidrag finner ni på http://www.matildaeriksson.blogspot.com/

Vi finns även på www.svt.se/gokvall
Vårt bidrag heter "Madickens och Abbes hus"



































6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, hur orkar du ... jag gjorde mitt aldeles första pyttelilla pepparkakshus och var jättenöjd tills jag såg erat!
Självklart har jag röstat på dig :)

Anonym sa...

...en laptop i all ära, men detta är ju helt sjukt. en hel stad. eller by iallafall. grymt starkt presterat. en solklar röst på lag MamsO.

-tobias.

Anonym sa...

Känns helt rätt....men du milde vad trött jag var, kunde knappt ta mig ur sängen på måndagen.

Anonym sa...

klart godkänt, jag tog hand om mams efteråt hon var slut.

Anonym sa...

Jag röstar så klart på mamsO men måste ge mr Kennedy en eloge för "årets uppryckning" med tanke på hur hans pepparkakshus såg ut förra året.

Anonym sa...

Heja Olivia!
Såklart vi har röstat på dig, vi,är Kajsa med söner Mårten o Magnus samt svärdotter Cecilia och
barnbarnen Anna och Oskar, vi avslutade röstningen med att sjunga
"Vi komma vi komma från Pepparkakeland"! Hurra för julen och alla "sovmornar."

GOTT NYTT ÅR!!!!! Önskar vi från Skanör.