28 november 2007

Pyssel och knåp

Vi hade mys-och pysselkväll på jobbet igår. Vi skulle göra julkort och låta oss inspireras av varandra. Jag tyckte väl själv att jag var en ganska inbiten pysslare med ganska mycket grejer att bidra med. Trodde jag, ja! Här fick jag träffa tjejen med en hel koffert fylld med ALLT man kan tänka sig....riktiga "verktygslådor" fyllda med stämplar, kuvert, pennor, små bokstäver, olika sidenband och ja..ALLT! Vilket ju passade utmärkt eftersom vi kunde låna av varandra.
Jag fick lära mig en hel del nytt och längar efter att gå på stan och inhandla lite nya prylar. Bilder kommer senare...glömde ju kameran i stan....
Tack för all inspiration brudar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar efter när julkorten dimper ner i lådan..

Anonym sa...

Tack själv .. det var super trevligt! /Emma