10 september 2007

Prat/vin/prat/vin/prat



Efter prövningen med 4-åringarnas party var det äntligen dags för lite tjejmys. Syrran, Jenny och jag träffades på lördagseftermiddagen för att äta ost och dricka billigt (med ohh så gott vin) (det var förresten extremt billigt eftersom det var inhandlat av Jenny i Danmark). Vi har som alltid så himla kul och pratar om allt från djupa livsåskådningsproblem till mindre allvarliga saker som idiotiska kassörskor och ja, andra idioter i allmänhet. Förr i tiden var det mycket fokus på killar i våra långsnack....vem? när? hur?..ja ni vet. Men nu märks det att vi tagit ett kliv till i livskalendern. Ja, hur som helst så är det alltid lika underbart att ha dessa helger med prat prat prat och åter prat..oavsett vad vi lägger fokus på.

Tack brudar för en mysig helg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade oxå velat vara med å tjöta! Snart, hoppas snart, vi MÅSTE boka ett datum! Kramisar

Anonym sa...

ååå va mysigt det låter, jag vill också!!! Bra att ni fortsätter att spy galla på idioter som finns i vår vardag, jag har en hel lista att ta med mig tills nästa gång vi ses! Puss! Fia

tilda sa...

Ja, det var riktigt mysigt även om min fantastiska migrän slog till senare på kvällen.. fler prat/vin/prat/din/prat tillfällen tack! Puss sis